ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Therese - 19 november 2009 22:11


Idag har dagen varit mkt lång må jag säga! :O

Jag, Sophia och Matilda satt kvar i skola till 5! Fatta 5 :O. Hur normalt är det liksom ;). Vi var verkligen sist i skolan av elver ;D haha. Vi satt och gjorde ett arbete som vi pissar på! Är så irriterade men va sjutton det löste sig nått och nått ;) och tur var ju de :D. Rätt soft dag idag iaf för det har varit inbriktningsdag och dom är helt okej! :)

Efter vi slutade då så satt Sophia och jag och väntade i skolan för hon skulle åka med våran lärare för hon bor i Figeholm hon med, ganska smidigt ;). Om det kunde bo en lärare ute i Mysingsö så skulle jag vara glad :D haha!


Jag åkte hem vid 10 i 6 ungefär för då kom mamma och hämtade mig för hon och pappa hade handlat på Maxi. Sophia och våran lärare hade åkt bara en minut innan hon kom så man fick mkt sällskap idag då ;) höhö. Hoppade in i duschen när man väl var hemma och sen var det bara att äta och packa för att sedan åka upp till Figeholm ;).

När jag kom till Sophia så satt och pluggade på ett prov hon och jag ska göra imon för resten av klassen gjorde det förra veckan men då var vi båda sjuka. Hoppas verkligen att det kommer gå bra imon för det känns som att man har fått kläm på det nått och nått :). TYP första gången på länge men det funkar så bra att plugga med henne så man fattar mkt mera än om man skulle sitta själv och läsa :S.


Vet inte vad jag ska säga mera nu men vi sitter här med våra laptops och nördar lite granna ;) haha. Ska la kolla på lite webbtv snart med om vi orkar :). Fredag imon med och det gillas! Bandyturnering i skolan imonkväll, är det ngt man ska gå på? Hmmm? Fårse ;p höhö. Bilder från dagen kommer in imon :)


Höres imon alla! ;)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards