ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Therese - 1 juli 2011 23:13


Kan ju säga att jag verkligen brännde mig denna veckan när jag solade :p. Flängs rätt bra i ansiktet nu ;o. Får ta och skrubba ansiktet imon ^^. Så är lite fläckig i hela ansiktet :p. Snyggt! :D. Eller INTE ;).


Den här tjejen funderar på att sova snart ;o. Ska sätta klockan på ja, jag vet inte vad ännu...Upp och duscha, göra sig iordning, in till Systembolaget, hem och sen fixa lite till innan man far till Mörlunda ;).

 

Så passar på att säga godnatt till alla, and take care! (:

Av Therese - 1 juli 2011 21:59


Det är ju helt galet vilken kvav luft vi har? Går ju inte att andas för fem öre. Inte orkat göra någonting idag, hade behövt städa rummet men det blev inte av :p. Åkte med mamam när hon skulle skjutsa pappa till stan då han skulle ut med några arbetskompisar och äta :). Vi passade då på att hätma upp lite pizza och är hur mätt som helst ;o.


Vad händer nu då? Nej inte så mycket, sitter och väntar på att Sophia ska bli klar med en spotifylista som jag sedan ska fixa ner musiken på skiva tills imon :). Blir lite fest och så hos henne med skönt folk imon kväll ;). Tredje helgen i rad nu hahaha och lär bli nästa med då det är lite festligeheter i stan :D. Men vafan, det är ju sommar och man kan ju inte va annat än pepp!!! :D


Något jag slängde på mig när vi åkte iväg.

Av Therese - 1 juli 2011 12:38


Hej!


1:a Juli redan ;o, vart tar tiden vägen? Snart höst ;(. Hoppas Juli blir en fin månad :). Jaha, vaknade vid 10:10 utav att Sophia smsade mig om att jag skulle fixa hennes header till hennes nya blogg. Så det har jag suttit med fram tills nu. Har inte ens hunnit äta frukost så tänkte gå och göra det nu :).


Jag hade lite nattbesök inatt. När jag öppnade dörren min så ser jag att det hänger en spindel på dörrlisten ;o. Den var så stor och jag springer ut i köket och hämtar en lite kanna och fångar in den.


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards