ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Therese - 20 juli 2011 23:10


Har kollat på Beck - Levande begravd med mamma förut. Den va bra förutom att jag hoppade till som f*n när jag inte va beredd hahaha :D. Mamma bara skrattade åt mig, men skrattade till mig själv oxå. Fick sådan puls så jag kände att jag verkligen levde i alla fall :D


Jahaja, börjar fundera på att hoppa in i duschen och sedan lägga mig för kvällen. SKa ju upp GALET TIDIGT IMON! Kommer få en chock haha :). Vi ska åka hemmifrån mellan halv 9 och 9 Men det ska nog gå bra, för kan ju alltid somna till i bilen ;). Så skönt att sova och åka bil samtidigt :).


Hittade dom här i skåpet förut, inte alls många kvar så tog dom haha. Dom va farligt goda ;o. Testa och smaka dom om ni inte gjort det ^^

 

 

 

Ne men jag säger väl nu godnatt och hörs när imon kväll när jag är hemma igen. Ha en bra dag imon, take care! (:

Av Therese - 20 juli 2011 17:46


Precis ätit grillat och är proppmätt! Hur gott som helst :)


Av Therese - 20 juli 2011 15:26


Nu har familjen bestämt att imon blir det en tripp till Växjö! Jag som föreslog att åka till nya Grand Samarkand. Jag var ju där med Sophia i början av juni och gillade det :). Galet fint är de, redigt lyxigt!


   

Bilderna är från deras hemsida.

Av Therese - 20 juli 2011 13:52


Hejhej!


Gud vad skönt jag har sovit inatt! :) Mamma kom in och väckte mig runt halv 12 innan dom skulle åka hem till mormor och morfar för att pappa skulle klippa morfar. Jag låg kvar en stund innan jag gick upp och åt frukost med syrran :). H&M katalogen hade kommit oxå. Väldigt lätträknade plagg man hittade :S. Brukar finnas MASSOR men hittade inte MASSOR idag!



Av Therese - 20 juli 2011 00:51


Nehe ni, nu ska Therese gå och tvätta bort sitt smink och sedan lägga sig i sängen och kolla på tv! Hon är mycket trött nu och orkar inte med att sitta här längre. Här med säger jag nu godnatt och sov gott (:

Av Therese - 20 juli 2011 00:32


Har nu suttit och pillat lite med att göra förändring här! Tyckte det blev rätt bra :). Vad tycker ni då? ;)


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards