ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Therese - 19 juli 2011 22:34


Då va man hemma igen. Blev en jättegod sallad med två goda såser, men en va extra god ;). Faster hade gjort den och vi fick receptet med oss hem :D. Så den kommer vi göra mycket av om jag får bestämma :D. Till fika blev det kladdkaka, kanske ska fråga om receptet på den med? Den är så galet god!!! Det går inte att beskriva med ord haha :D. Är i alla fall mätt nu så det står härliga till :). Ja, kusinvitamin han fick, pengar, pokemonkort, skolväska och en plånbok tror jag bestämmt att de va :). Han blev helt till sig när han fick Pokemonkorten haha ;p. Han och min andra kusin är helt tokiga i dom och de byter korten med varandra :).

Det har varit en bra kväll med släkten :). Hoppas det blir lite finare väder snart så man ses nere i Sörvik :). Man ses ju bara på kalas annars, det är tråkigt tycker jag! Jag har i alla fall trevligt när vi ses :).

 

Blev bara en bild från kalaset, och det blev på fikat :)


Den fantastiskt goda kladdkakan! :))))

Av Therese - 19 juli 2011 17:50


Sådärja mina vänner, nu är jag klar för kalas! :)


Fasen vad man börajar blekna :s. SOOOOOOOOOOOL TACK! :D


Hörs när jag kommer hem (:

Av Therese - 19 juli 2011 15:27


Kommer ni ihåg att jag beställde ett vitt iPhone skal förra veckan eller när de nu va? ;p Fick det i alla fall idag som först :). Det är inte så jättebra, halt som f*n! Kommer ju tappa den :S. Men ska försöka att INTE göra det! Får väl se om jag hittar ett annat vitt i så fall :)


Av Therese - 19 juli 2011 14:50


Ja som rubriken säger har de varit idag! Vid 12 tiden då jag vaknade va det strålande solsken :). De tråkiga va dock att de varade inte länge innan de mörka molnen kom och det började mullra och regna lite. Nu har det slutat och solen lyser lite med molnen omkring sig.



Trevliga moln, eller inte ;o.


Har legat och kollat på Svensson Svennson filmen nu som gick på SF-kanalen. Ska väl snart göra mig iordning, ska på kalas för kusin nummer 2 vid klockan 6 :). Tur att huvudvärken har släppt lite så man orkar med deras bus :p för det blir det alltid en dos av haha.

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards