ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Therese - 16 juli 2011 17:11


Nu är jag typ klar och snart åker vi för att hämta Matildaaaa! Sen beger vi oss mot Sophia ;). Ha en bra kväll, för det ska vi ha!!! :D


Tillsammans är vi BÄST! <3

Av Therese - 16 juli 2011 15:30


Det ska bli så gått med röd potatissallad och grillat kött! Ja ni ska få se hur den ser ut :). Har i alla fall gjort klart håret och ska nu börja och sminka mig :). Huvudvärken har lättat lite men hoppas den försvinner så fort jag äitit maten :). Men ska gå och ta mig en macka nu så jag har något i magen innan man ger sig på det grillade för kan inte bara leva på de under hela kvällen ;).


Nuuu

Av Therese - 16 juli 2011 15:02


Sitter och lyssna på skön musik när jag gör mig iordning :)


Av Therese - 16 juli 2011 13:10


Ja morgonen börjar bra, eller ja morgon och morgon är det ju direkt inte. Vaknar med huvudvärk och mensvärk, precis det man vill oxå.....I med det så är man bra seg, så gick upp och hämtade datan nu och ligger i sängen i stället :). Men måste väl gå upp snart i alla fall, batteriet håller inte länge längre.



Av Therese - 16 juli 2011 00:18

 

Haft en soft kväll! Spelade lite kort med syrran tidigare och jag vann 2 av tre gånger :D haha. Lite tur har jag i alla fall ;). Efter det så snackade vi lite och bara fjantade oss som vi brukar göra, det är liksom våran grej!


Suttit och smsat med Sophia och sedan pratat lite med Matilda om vad som sker imon kväll?!?!?!!! Vi vet fortfarande inget! Hoppas det löser sig imon :). Nu när vi har laddat upp med dricka! Då måste vi ju göra av med det oxå ;). Har precis tvättat bort sminket och det är så skönt att få väck det. Borstade tänderna med så man har det gjort i fall man skulle lägga sig vid tv:n och somna :).


Ne jag har inte så mycket mer att säga här nu! Eller jo en sak till, godnatt på er och sov så gott :D. Hörs imon, and take care! :*

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards