ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Therese - 4 juli 2011 22:02


Mitt i Johan Falk nu så blir det störningar och bilden försvinner!! Redigt kul, eller inte! Va så förra veckan också när jag kollade på Vapenbröder. Fast det blir störnignar lite då och då, men bara i Johan Falk det blir såhär mycket så att jag msåte göra en ny kanalsökning. Nu är det ju dock nyheter så hoppas verkligen inte att det kommer mera störningar för då blir jag verkligen GALEN! Vill inte ligga ute i soffan och kolla heller...



Av Therese - 4 juli 2011 18:47


Hej!


Jag gick verkligen och la mig igår när jag sa det. Stängde på tv:n och kollade på den ett tag men insåg ganska fort att jag inte orkade mer och somnade :D. Klockan va väl runt 8. Sover bort hela kvällen och vaknar vid halv 1 och går på toa och sen lägger mig igen och somnar om. Vaknade vid halv 1 idag, helt död fortfarande :p. Men ändå bättre :D. Och när jag ska somna om igen så känner jag hur myggbetten börjar klia och såg idag att det va 5 små bett ;o haha. Sjukt jobbigt ;p.




Vädret har ju inte varit så nice idag. Ser ut som en början på hösten, uscha! Den kommer den med men det är fortfarande sommar! :D


Legat i soffan hela dagen och kollat på tv :). Mys!!  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards