ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Therese - 15 juli 2011 18:47


Sådär ja, då va stan avklarat! Hann inte med att kolla på kläder i lugn och ro innan det stängde för skulle ju hinna med systemet oxå ;). Det va ju knappast någon trängsel där inne om vi säger så haha :p. Sophia gjorde sitt första köp där inne så hon va ju NÖÖÖÖJD!!! ;) Det blir ingen fest ikväll, utan vi spar oss till imon i stället :). Har ju laddat upp med dricka i alla fall så man har det klart! Undrar bara vad vi ska göra imon? Hmm.. Sophia och jag ska snacka om det sen när hon kommer hem :). Något hittar vi ju alltid på och det blir ju lyckat varje gång ;)


Eftersom det regnar lite idag igen så drog jag på mig mina jeansleggings som jag inte haft på mig på evigheter haha :p. Men idag åkte dom på!


Av Therese - 15 juli 2011 14:07


Hejhopp!

 

Jaha, vaknade utav ett sms från Sophia idag vd halv 1 ;). Hon ville att jag skulle ringa henne, hon hade lunch :). Satt och prata om hur vi ska göra till kvällen, marknadsfest i Kristdala eller inte. Vi ska i alla fall in till stan direkt när hon slutat så då kommer hon och hämtar mig :). Kolla lite om vi hittar några nya kläder och sen blire systemet med ;). Woho, hon får gå in där nu med, känns så kul att få sällskap av henne nu när hon får handla själv :). Stor tjej hon har blivit ;). När vi är klara på stan så åker jag med henne hem till Mörlunda och så får vi planera kvällen där helt enkelt :).


Ska snart in i duschen och börja göra mig iordning så jag slipper stressa. Väntar bara på att syrran ska komma ut som snodde duschen framför näsan på mig ;o. Hoppas hon är färdig snart!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards