ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Therese - 3 juli 2011 19:44


Heeeeeej!

 


Shit vilken dag de va igår! Vakna 9 går upp, duschar, gör mig iordning, packar, äter frukost och sen åker och möter Sophia och Ante halvvägs hem till dom, mamma körde :). När folket väl kommit så fördricker vi lite innan vi ska åka mot Långemåla där Scotts spelade :p. Alltså shit vilken kväll de blev, mycket skratt vill jag lova er att de va :D.


Då ska vi inte prata om hur det va med skratt när vi kom hem då det bara va jag, Sophia och en till som satt ute på deras ballkong och åt knäckebröd ;p. Vi satt där mellan 3 till halv 6 i morse och snackade :p. Efter de så går jag och Sophia ut och går ett litet varv och sen hem igen och hon går och lägger sig. Jag däremot sitter uppe i soffan som va full btw av två sovandes haha. Så där sitter jag och kollade på Lattjo Lajban xD. Somnade dock till i soffan mellan halv 7 och halv 8. Så har nu varit upp i 34 timmar och är heeeeeeeeeeeeeeelt DÖD om vi säger så! Satt i köket och slummrade till lite då och, ögonen bara rullade i kors haha. Hemskt att känna sig så trött :p. Aldrig mer vara uppe i mer än ett dygn :).




Vi hade en god frukost idag med :)



När sovgästerna åkt hem så väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig, men ringer och säger att han inte behöver det för att vi då skulle åka på en tripp till Kalmar. Redigt kul de med! :)


Riktning ner mot Kalmar.



Tror jag ska lägga mig och sova ett tag, för ögonen är i kors igen nu haha :p.


 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards