ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Therese - 5 juli 2011 23:34


Go kväll!

 

Blev att jag kollade på 40 year old virgin. Men som vanligt höll ju tv:n på att strula så de blev störningar...som vanligt, så irriterande! Jaja.


Ska iaf gå in i duschen nu och sen lägga mig och sova. Kanske blir lite tv om den vill sammarbeta med mig...Men det återstår att se.


River flows in you . Hur skön remix som helst. Med det säger jag godnatt, hörs imon (:

Av Therese - 5 juli 2011 20:16


Åkte med mamma och skjutasde syrran till stan. Efter det tog vi oss en sväng till Maxi och köpte mjukglass :D. Den är så galet god! Nom nom.

Vi åkte ner till hamnen och ställde oss för att kanske fö se några båtar, men såg inte dom vi ville se. Det är Offshore World Championship här i stan mellan 5 och 10 Juli :). Hoppades då på att få se tävlingsbåtarna, men vi fick nöja oss med att Gotlandsbåten kom in :p.




ÄLSKAR denna stad på sommaren!

Av Therese - 5 juli 2011 14:15


På bara några minuter sprack det upp och blev soligt men trots att det är 22 grader ute så är det kyliga sådana, inte varmt alls ;o.


Utanför mitt fönster nu

Av Therese - 5 juli 2011 13:56


Tjenatjena!


Har ni det bra? :). Jag har de kanon :). Fick nyss reda på att jag, Sophia och Matilda ska imon till Gunnarsö och fika, snacka skit och bara myyyyysa! :). Redigt länge sedan vi tre gjorde något nu, saaaknat! <3


Kommer ihåg hur kul vi hade det där förra året, så slänger upp lite bilder från det :)


Jag och Matilda


Matilda och Sophia



Jag och Sophia


Sophia, jag och Matilda


Matilda, jag och Sophia. Haha lite rolig den här bilden :D

Av Therese - 5 juli 2011 01:00


Nu är klockan tillräckligt mycket, så ska ta och lägga mig nu och kolla på tv en sen somna ifrån den :). På tal om annat, är rätt fläckig i pannan :p. Syns mera i verkligheten. Skrubbade hela ansiktet som en galning i lördags men fick inte bort allt :(. Och har fortfarande inte fått bort det, så ser ut som en dalmatin :p haha. Fläckis! ;). Kan lätt bli såhär när man har solat och brännt sig lite för mycket ;p.


Just nu.


Säger godnatt nu till er alla and take care. (:  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards