ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Therese - 13 juli 2011 21:50


Inget har gått för mig idag! Mensvärk, näsblod, mensvärk, mensvärk, mensvärk och nu sitter jag med både huvudvärk och mensvärk och det är inte en okej kombination! Är bra seg nu ;o. Skulle kunna somna på plats. Hoppas att dagen blir bättre imon och att jag har lite mer tur imon :).


Ska man sova eller ska man vara vaken? Alla bra programmen jag ser på kvällarna på sexan börjar om två timmar, vad ska man göra tills dess?

 

Aja. Får besök imon utav Amanda :) om det blir enligt planeran :) thihi. Länge sedan man såg henne nu ;o. Så det ska bli kul och prata lite med henne och se vad som hänt för henne från de att vi sågs sist :)

Av Therese - 13 juli 2011 19:54


Både jag och syster hade tråkigt så fråga om vi skulle spela kort och så fick det bli. Spelade tre omgångar, men varje gång va lika tråkig för jag vann inte en ända gång. Förstår varför jag hatar att spela spel osv och det är bara för jag alltid förlorar :p.


 






 


 



När vi spelat klart hade vi ännu tråkigare så vi tog kort påvarandra med camwow ;).   

Av Therese - 13 juli 2011 15:43


Hej eftermiddag!

 

Har legat i sängen heeeela eftermiddagen. Inte för jag velat utan att jag varit tvungen till det. Haft sådan jobbig mensvärk. Mitt upp i allt så får jag närblod ner IGEN (inte första gången det händer när jag ligger ner) så jag får gå upp på toaletten och ta massvis med papper. Jag ljuger inte när jag säger att det är de värsta jag varit med om, aldrig haft så jobbigt med näsblod. Tack gode gud att det slutade efter en sådär 30 minuter. När det va över så kom mensvärken igen. Inte min dag detta. Så sitter nu som först och äter frukost.

Av Therese - 13 juli 2011 00:15


Klickade precis hem det här skalet :)


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards