ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Therese - 21 juli 2011 20:40


Hej på er!


Phuue, kom hem för snart en timme sedan från en hel dag i Växjö! Vi kom dit vid halv 1 tiden kanske? Det var bara att börja gå haha :D. Mamma, pappa och syrran tyckte det va redigt fint och STORT! Men det är stort så det va ju inte så konstigt med de ;p. Hittade lite kläder :). Slänger upp bilder från dagen nu :)


Kom en liten regnskur påvägen dit


Min mat som jag åt på Grilled & Cooked inne på Grand Samarkand


Hittade denna klänningen på H&M :)


När vi va klara inne på Grand Samarkand så tog vi McDrivern och köpte oss varsin McFlurry, jag tog en Daim :)

  

Fick blanda om den själv ;p

 

Mamma och pappa gick in på Rusta så syrran och jag satt kvar i bilen och underhöll oss på vårat lilla vis ^^


Medans dom va inne på Rusta kom det en rejäl regnskur! 

 

Min vänsterfot och syrrans högerfot 

 

När mamma och pappa var klara på Rusta så trodde jag att vi var klara för att åka hem. Jag hade fel, dom tog en sväng in på Ö&B med så vi satt kvar i bilen IGEN.


Sov mer än halva vägen hem, SKÖNT!   

   

Den här gosiga tröjan köpte jag på Cubus

  

Från Gina Tricot 

  

Från Gina Tricot

 

Och klänningen från H&M :)  



Nu ska jag lägga mig i sängen och se på filmen Lair Lair på 6:an :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards