ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Therese - 18 juli 2011 23:57


Nu har jag, pappa och syrran spelat kort :). Jag vann två gånger tror jag :D. Johanna vann typ hela tiden den skiten ;p.


Pappa förklarar för syrran hur man gör ;p. Bara för att han är bäst på skitgubbe haha :D.


Ska ta och stänga av här snart, ska se How I meet You're Mother vid halv 1 och sen Spin City om jag inte har somnat då :) hihi.

Hörs imon alla, godnatt and take car of you! (:

Av Therese - 18 juli 2011 21:00


När mamma och pappa åkte till farmor och farfar så gjorde jag en kladdkaka till syrran och mig :). Vi har nu ätit lite och jag blev mätt efter försa biten haha :p. Men gott va de :D. Perfekt kladdig med, mums :).






Under tiden kladdkakan va i ugnen så spelade syrran och jag lite kort :)





Av Therese - 18 juli 2011 14:26


Hej!


Usch vilket vädet det är idag, regnar då och då... Som mamma sa " kunde lika gärna jobbat idag". Både mamma och pappa har börjat sin första semesterdag idag. Vi hade ju gärna sett solen lysa och dela med sig av sin värme, än att sitta inne och sega. Hoppas det bli bättre vädert snart! :)


Jag hade väldigt svårt att somna om sen igår kväll. Somnade nog inte förens vid 3 tiden om jag minns rätt :p. Hade tv:n på och därför jag kunde somna ^^. Är ju hur skönt som helst att somna till tv:n :). Natten har varit sjuuuukt varm, fått ha fläckten på fullt ös! Jaja, pappa står nu ute vid grillen och grillar hamburgare :). SKa bli gott med mat nu :).

 

  

Ska äta nu, see ya lateeer.

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards