ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Therese - 25 juli 2011 23:49


Jag hade visst sett den filmen, kände igen den ^^. Förbanande huvudvärken sitter kvar och trycker lite och är galet seg för det. Kankse lika bra att sova då? Finns inget att göra uppe, eller jo vid halv 1 då How I Meet You're Mother på 6:an. Sitter kanske uppe för de och sedan sover :)


Denna eviga reklam hela tiden....



Men jag säger godnatt nu iaf. Take care! (:

Av Therese - 25 juli 2011 21:13


Jahaja. Då åkte Sophia hem nu :(. Trååååååååååååkigt! Alldeles för kort tid vi fick ses idag, men bättre än inte alls!!! :) <3

Man har ju så mycket att prata om när man inte setts på länge och det skulle varit fint med några timmar till :). Jag ska väl lägga mig i sängen nu och kolla på Johan Falk filmen. Har sett den men kommer inte ihåg den ;o.



 

Fix

Av Therese - 25 juli 2011 17:42


Fick för en liten stund sedan att Sophia kommer förbi och hälsar på en stund :) <3. Hon är i Figeholm nu så hon passar på att komma förbi en sväng! Så håller på att göra mig iordning nu! ;)


Förbannat hungrig så skulle va mycket bra om mamma och pappa kom hem snart för dom skulle ha med sig mat hem till syrran och mig :). Annars får jag väl ta en macka sålänge eller om man kan lura henne till att åka till Donken ;o :) höhö. Ja fårse hur kvällen blir!


Tror bestämt att detta är en två år gammal bild på oss från skolan :)

Av Therese - 25 juli 2011 15:49


Det blev att jag stannade hemma från Kalmar idag. Men hoppas att dom får med sig det jag ville ha till telefonen :). Ett skinnfodral, vitt skal och en bumper :). Rätt fint väder men inte tillräckligt för att lägga sig ute och sola ;). Men jag bjuder väl på en låt idag igen :)


Avicii - Fade Into Darknes - Vocal Radio Mix  

 

Sjuuukt bra låt!

OPI

Av Therese - 25 juli 2011 00:01


Har testat lacket nu och det är helt okej :)


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards