ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Therese - 10 juli 2011 23:04


Satt och kollade om det fanns något på tv:n nu och hittade en film på sexan som jag tännkte se en chans på :). Så ska nu gå och tvätta sminket och krypa ner till sängs :). Godnatt!


 

Av Therese - 10 juli 2011 22:29


Sådär ja, då va man hemma igen efter lite kalas i Figeholm för Sophia :). Hon fick fina grejer, bland annat en Samsung Galaxy Ace ;). Utav mig fick hon ett roligt grattiskort och pengar, har inte hunnit köpa något i helgen och visste inte vad jag skulle köpa heller ;/. Men hoppas hon hittar något fint för pengarna :) hihi.


Det blev god smörgåstårta och fika. Efter fikat drog vi ner till hennes morfars båt och så åkte vi ut till Seglarholmen och satt där innan vi sedan kom på att vi va hungrig och ville ha kinamat så det va ju bara att åka in till land igen och fara in till stan då :p. Så har precis kommit hem och är proppmätt :).




Födelsedagsbarnet själv :) GRATTIS!!!   


Man kan bara sammanfatta det hela med att jag har haft en redigt bra eftermiddag/kväll :)

Av Therese - 10 juli 2011 14:06


Hej!


Nu håller jag på att göra mig iordning för att ska på kalas till Sophia som fyller hela 20 år idag! Stort GRATTIS till dig hjärtat, älskar dig!   


Hjärtat mitt och jag igår ;).  


Kvällen igår var helt perfekt! Så jävla roligt va det! Tack så hemskt mycket alla ni som gjorde denna helgen! :). Redigt glad att det blev Latitud för våran del, tänk vad mycket roligt man hade missat ;o. Det hade man inte kunna leva med haha ;). Blev inga bilder alls under kvällen igår ;/. Men slänger upp en bild på de jag hade på mig igår kväll :)


Hade min svarta kavaj över med :)



Ska fortsätta med att göra mig iordning nu, hörs ikväll :) Ha en bra dag!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards