ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Therese - 17 juli 2011 22:07


Haha, gokväll! Har sovit sen ca 5 eller 6 och vaknade nu för en liten stund sen igen ^^. Är dock fortfarande trött och seg ;). Hungrig är jag med, men vet inte på vad? Jobbigt! Varmt som SJUTTON har det varit oxå, höll på att smälla av så satte igång fläckten så det blev mer behagligt att sova :)


Ne, ska väl kanske upp och kolla om det finns något gott att äta som lockar mig. Hörs imon igen, godnatt! (:

Av Therese - 17 juli 2011 14:00



I stället för att skriva allt i en flytande text så skriver jag under bilderna :)


Kvällen började fint på ballkongen :). Men som sagt tog de rätt lugnt för hade sån fruktansvärd huvudvärk. Men hade de kul i alla fall :)


Sophia och Matilida shottade Mojito haha ;p


Kall!


Matilda skrev dit detta från oss två :) thihi. Sophia blev glad är hon såg det till slut så hon kom och kramade oss! Pinglan!


Om ni undrar vafan sytråden gör bland dricka så är det så att jag fick laga Sophias byxor mellan benen haha, kan ju inte gå runt med massa hål i byxorna inte :p.


Det skulle shottas ännu mer....


Så Sophia tog fram en flaska till ;p haha.


Hahahaha, deras min efter shotten ;). BÄST!


Jag låg och hade det skönt i sofffan medans Sophia och Matilda va på Hultsfredsfestivalen :)


Pinglan Sophia som däckade ett tag i mitt knä, så söt :)


Matilda den galna som va rätt så fnittrig när dom hade kommit hem hahah. Fick mig några sköna skratt åt dom :) tack för det! ;)


Låg och kollade på filmen på 6:an Kicking & Screaming har jag för mig den hette :) innan jag somnade, rätt rolig!


Drog ner och sen la mig och sov, godnatt blev det vid 5 tiden :)


Hade en otroligt bra kväll trotts att det inte blev som det va tänkt, men det får vi ta en annan gång :). Ligger i sängen nu och ögonen är tunga som bettong! La mig vid 5 tiden imorse och sov till halv 9. Vaknade av att Matilda gick upp på toan. Sen va vi vakna, och vi låg och pratade om faktiskt allt möjligt :). Fick tag på pappa med så han kom och hämtade oss :).


Kom väl hem runt halv 12. Vet ni vad jag gör då? Jag börjar STÄDA mitt rum, byta lakan i sängen, dammar, dammsuger, torkar golvet och så DAMMSUGER JAG HEEEEELA HUSET SAMT TORKAR GOLVEN I HELA HUSET! Vad va de liksom hahahaha! Mamma och pappa uppskattade det i alla fall för dom satt på altanen och pratade om att dom skulle in och städa men då slapp dom det ;). Känner att jag har varit duktigt nu såhär när man är en zoombie haha. Ska snart äta och hoppas jag kan lägga mig och sova ett tag sen, sätter larm på telefonen med så att jag inte sover för länge och sen inte kan sova ikväll :)

Av Therese - 17 juli 2011 02:03


Naaw, tycker mina pinglor kan komma hem nu :/. Sophia ringde mig nyss och hon va så söt, hade fått hicka haha. Inte hört någon hicka så mycket som hon gjorde. Hon frös som tusan, hon åkte bara iväg i en t-shirt galna kvinna! Så hoppas dom tar sig hem snart :). Sitter uppe själv nu och kollar på filmen på fyran som började nu. Verkar inte va någon höjdarfilm som jag gillar. Btw, hittade deras överkasst så har de på mig nu så lite varmare är det här nu :). Så sjukt verkligen att inte hultsfred bostäder ha satt på någon värme i deras lägenhet! Är verkligen dökallt här inne! Förstår att Sophia fryser här jämt!

Av Therese - 17 juli 2011 01:30


Matilda är peeeeeeepp!




Jag sittandes på ballkongen tidigare ikväll :)

Av Therese - 17 juli 2011 00:48


Ja här sitter jag i ena hörnet av soffan med Sophias data och Ante i andra hörnet. Han kollar på tv och ja, jag sitter ju här :).

Kvällen blev inte som tänkt...Allt va att det strulade med skjuts hit och dit. Fick inte tag på någon som kunde köra och det slutade med att Sophia och Matilda fick skjuts till Hultsfredsfestivalen. Därför vi två sitter här hemma. Jag har haft ont i huvudet hela kvällen och har tagit det lugnt hela kvällen, huvudvärken gick tyvärr inte över :/. I alla fall, Ante lagade mat till oss haha och de satt bra i kistan :p. Va lite småhungrig så de va gott :)


Här är maten och det blev ris, kyckling och cafe de paris sås :p. Fanns ingen dricka så fick ta en av mina cider jag hade med mig :).

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards