ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under juli 2011

Av Therese - 10 juli 2011 14:06


Hej!


Nu håller jag på att göra mig iordning för att ska på kalas till Sophia som fyller hela 20 år idag! Stort GRATTIS till dig hjärtat, älskar dig!   


Hjärtat mitt och jag igår ;).  


Kvällen igår var helt perfekt! Så jävla roligt va det! Tack så hemskt mycket alla ni som gjorde denna helgen! :). Redigt glad att det blev Latitud för våran del, tänk vad mycket roligt man hade missat ;o. Det hade man inte kunna leva med haha ;). Blev inga bilder alls under kvällen igår ;/. Men slänger upp en bild på de jag hade på mig igår kväll :)


Hade min svarta kavaj över med :)



Ska fortsätta med att göra mig iordning nu, hörs ikväll :) Ha en bra dag!

Av Therese - 9 juli 2011 22:05


Gokväll gokväll :D




SKÅÅÅÅÅÅL från Sophia och mig :D        

Av Therese - 9 juli 2011 18:56


Jaha, nu har jag ätit grillat med familjen :). Ska hoppa in i duschen nu och sedan göra mig iordning :). Sophia och Ante kommer hit sen med :).

Har inte så mycket mer att säga än att jag hoppas på en trevlig kväll och fint väder, och än så länge håller det ju i sig ;)

Av Therese - 9 juli 2011 13:06


Godagens!

 

Wooho vilken go kväll de va igår, och tack vare sällskapet man va i :). Ikväll är det bara att gå på't igen ;).


Kom hem vid halv 3 tiden jag och syrran. Jag går in i duschen och de va hur skönt som helst :). Efter det blev det att äta några mackor för va skithungrig haha :p. Så jag kom i säng vid halv 4 tror jag :D.


Bilder från igår, tog bara dom här :p






Av Therese - 8 juli 2011 17:25


Titeln säger allt. Helt seriöst så dör jag, det är så sjuuuukt varmt och man får göra sig iordning i slowmotion på redigt! Sitter nu med fläkten riktade mot mig och det blåser redigt skönt :D. Ända kylan får :p. Känns ju inte som att man varit i duschen. Usch, gillar inte när det är såhär :p haha.


Min och syrrans biljett ;)

Av Therese - 8 juli 2011 14:39


HAHAHA, altlså de va fan dagens de som hände nu ;p. Det är sjukt mååååånga försäljare och skit som ringer hundra gånger om dagen ungefär. Nu ringde de en med okänt nummer och pappa svarar och säger - skit på dig din jävlel och lägger på! Hahah jag dog :D. Vi är så trötta på att det ringer om dagarna, men mamma har ringt så att vi komemr bli med i Nix igen, men det kommer ta 3 månader ungefär innan de börjar gälla, KUL!

Av Therese - 8 juli 2011 12:26


Hejhej! ;)


Har varit vaken nu i en timme ungefär :). Kollat runt på facebook och bloggar :). Hade tänkt att jag nu snart ska äta frukost för de börjar kurra lite extra i magen nu ^^. Mamma köpte nytt bröd igår så ska testa de tänkte jag, såg att det fanns juice i kylen med så de ska bli redigt gott :). Galet varmt och kvavt här inne idag + ute! Fläckte står på för fullt ;).



Mys

Av Therese - 8 juli 2011 00:12


Nu blir det lite mys med syster :). Kolla lite på tv och snacka. så vi hörs imon och kom ihåg, take care och godnatt :)


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards