ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under juni 2011

Av Therese - 13 juni 2011 22:48


Vädret för imon, ganska segt faktiskt! :(


 

Av Therese - 13 juni 2011 21:55


Är i stort sett precis hemkommen efter att ha varit i Figeholm hela eftermidagen/kvällen! Det var helt underbart skönt att komma dit nu när det är sommar, älskar det stället på somamren som allra mest! :)

Vi satt i solen dom få sekunder innan den försvann i molnen....Men vi satt kvar i alla fall vid poolen och hade de allmänt bra och snackade lite :). Innan vi åkte hem och ut på e22:an igen så stanande vi till på Sibylla i Fårbo och oss en mjukglass som var huuuuuuur stor som helst och vi blev rejält mätta efter den :p haha.


Dagens outfit


Hade det skönt :D tills.....


.....molnen kom :/.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och kanske ta lite av maten som mamma hade lagt undan till mig som dom ätit ikväll :). And btw, det ska bli regn här imon enligt SMHI :(. Vad ska man göra då liksom?

Av Therese - 13 juni 2011 14:17


Hejhej


Sitter här hemma och väntar på att lilla Sophia ska börja rulla hit. Ska nämligen åka hem till henne i Figeholm :). Så mysigt att vara där på sommaren!!! Vi ska ligga vid poolen och sola, hoppas bara de inte blir mulet för det är lite molntussar lite här och var :(. Ska ta något att äta nu innan hon är här :). Hörs ikväll!

Av Therese - 12 juni 2011 14:00


Tjabbatjena!


Satt knappt någonting vid datan igår. Pappa köpte en ny telefon i fredags så blev att jag igår då fick sitta och pilla lite med den för att sedan lära han den :) och det gick finfint! På kvällen blev det att åka till farmor och farfar på kalas för farfar fyllde år på fredagen och man kom hem där ifrån runt halv 12. Det va mycket trevligt!


Igår kväll när vi skulle åka hem från farmor och farfar 


I fredags kväll åkte jag ju med Sophia och Ante hem till dom och chillade lite med ett par glas :). Pappa och syrran kom sedan och hämtade mig så va hemma igen runt kvart i 1 ;).


Innan jag gjorde mig iordning i fredags.  

Av Therese - 10 juni 2011 15:13


Hejhej


Som sagt, det är studenten här idag och dom gick ut vid två. Oturen blev att det började spöregna innan två och höll på ett tag efter, men nu är det uppehåll iaf :). Själv har man tänkt och fått tillbaka känslorna man hade förra året denna dagen, det va helt underbart! Man vet ju precis hur dom har känt sig idag osv :). Grattis till dom!


Ska snart hoppa in i dsuchen och sedan göra mig iordning lite, inte gjort det på över en vecka :p.




     

Av Therese - 9 juni 2011 23:32


Redigt tråkigt väder har det varit idag så har bara legat i soffan hela dagen och kollat på tv. Nu ikväll har jag kollat på filmen på tv6 - Cellular, den är faktiskt rätt bra :). Sitter här och funderar på att lägga mig och sova, är skittrött men kan inte fatta hur när jag inte gjort något idag!


Jaja, det är ledigt imon med för det är nämligen så att 3:orna tar studenten imon :). Dom kommer få en toppendag hur vädret än blir så kommer dom ha hur kul som helst, för det hade i alla fall jag förra året! :)

Godnatt and take care! (:

Av Therese - 8 juni 2011 23:48


Helt otroligt hur trött jag är men inte så konstigt när jag gick upp kvart över 9 idag :). Har precis kommit in på rummet igen efter att ha kollat lite på tv med pappa :). Gud, sitter och gäspar som aldrig förr ;o så tror det är dags för mig att lägga mig framför tv:n och somna :). Ska upp tidigt imon med förmodligen om det blir bra väder :D. Då är det nämligen så att Sophia kommer hit och så ska vi ut till Gunnarsö och sola där heeeela dagen lång :).


En bild från Gunnarsö som togs för snart ett år sedan. Härliga sommar!   

Av Therese - 8 juni 2011 12:42


....är jag nöjd med håret, klippte upp de lite till idag :). När jag va klar så gick jag ner till pappas frisör där han satt och blev klippt. I och med det blev det en skön prommenad samtidigt som jag hade Sophia i telefonen hela vägen :). Sitter här hemma nu och väntar på att Amanda ska komma hit när hon nu gör de ;o haha. Funderar på att gå ut och lägga mig i solen för det är ju faktiskt så passa bra väder ute så att man kan de ^^.

Btw, fick hem ett nytt skal som jag beställde i måndags :). Ett svart enkelt, ville ha vitt men de va så långleveranstid på de så tog det svarta i stället :)



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards