ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under juni 2011

5-0

Av Therese - 7 juni 2011 22:12


Jajemen, det blev slutresultatet på matchen ikväll! Fastande framför den bara för att jag hade inget annat för mig :) så de har varit min kväll!


Av Therese - 7 juni 2011 16:58


Godkväller!


Lika fin dag idag igen :). Solat ryggen men inte blivit så mycket ;o :(.

Det roligaste har hänt idag! Men inte för syrran. Jag dog på redigt av skratt, elakt men kunde inte hålla mig :D. Jag går in och fyller på vattenflaskan och hon ligger kvar ute. När jag fyllt klart flaskan hör jag världens illskrik och hon bara flyger in i vardagsrummet och ut i köket till mig. Jag frågar vad det är frågan om och hon bara gråter och skrattar sammtidigt och vet inte redigt vart hon ska ta vägen. Frågar om de va en getin elelr spindel och då va de ju givetvis en spindel. Hon är LIVRÄDD för spindlar och den hade suttit i hennes huvud och va påväg att krypa ner i ansiktet. Ni kan ju tänka er paniken i hennes ögon, helt galet. Och taskig som jag va så asgarvade jag åt henne, men kunde inte låta bli för de såg så förbanant kul ut med alla rörelser hon gjorde när hon hoppade omkring hahahahahha! Hade varit så värt att filma de hahah :D.


Den feta äckliga spindeln som jag åkte på att få ta bort innan hon gick ut igen

Av Therese - 6 juni 2011 23:52


Händer inte mycket mer än såhär just nu så tänkte lägga mig och kolla på 6:an tills jag somnar :). Fint väder blir de imon igen så då blir det att man går ut och lägger sig och schteker igen :D.


Hörs imon and take care! (:

Av Therese - 6 juni 2011 17:10


Det blev en redig kalldusch som va hur skönt som helst! Har taigt på mig min älskade shots och ett linne nu :). Luft torkat håret med fläkten har jag oxå gjort hehe ;). Slipper man ju bli svettig igen om ska stå med hårblåsen liksom (y).


 

Av Therese - 6 juni 2011 16:22


Godagens!


Har ni det fint i sommarvädret? :D. Helt sjukt vilket kanonväder vi har! Får ju verklien passa på att schteeka då ;). Själv har jag legat ut nästan hela dagen, lite pauser då och då och kom in precis :). Ska snart in i duschen, väntar bara på att syrran ska bli klar :).


Massa schteeeeeeek!

Av Therese - 6 juni 2011 00:31


Helt jäkla kung, lord och schteeeeeeek att SIMON vann Big Brother! Så värd att vinna! Man kan ju liksom inte tycka illa om honom alltså, så skön människa :D. Man har skrattat många gånger till han :p. Så säger bara Grattis till honom och som nu är 500 000 kr rikare :).


Trött och seg är man nu kan jag säga och ska nog ta och sova nu :). Är ju en dag imon med :). Sveriges nationaldag äre oxå för övrigt :).

Jaja, godnatt gott folk! (:

Av Therese - 5 juni 2011 16:21


Det blev en fin dag idag igen :). Men nu har de börja komma små målntussar lite här och var så då gick jag in för dagen :). Har precis duschat och fräschat till mig efter ett par timmar i solen ;). Det va dock lite kyligare ute idag, eller jaa...så var de kanske bara blåsten :p.


Just nu. Börjar få bra med färg, bara att fortsätta kämpa på! :D. Någon man måste kämpa extra med är ryggen *suck*, inte solat den någonting ;o. Får bli solariet på de :D haha 

Av Therese - 5 juni 2011 12:21


Tjillevippen!


Idag är det en redigt skön dag, fint väder och ensam hemma hela dagen för resterande är iväg på shopping i Kalmar. Hade ingen lust att hänga med för vart ju i Växjö med Sophia och shoppade i torsdags så det har nog inte kommit in så mycket mer som jag går miste om ;). Så nu är volymen på max och skön musik spelas ;). Passa på när di gammle är iväg :D haha.


Vaknade runt elva och låg kvar en stund och sedan gick upp och åt frukost :). Har precis tagit på m ig bekinin och ska snart dra mig ut åt altanen och schteeeeeeka :D. Får ju passa på, ska ju bli regn till mitten av veckan ;(. Det vill vi ju INTE HA!!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards