ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under juli 2011

Av Therese - 27 juli 2011 23:17


Ja det blev ju lite hasstigt och lustigt det inlägget här innan. Precis när jag satt och skrev så kommer pappa hem och frågar om jag ska med till farmor och farfar på fika. Han kom hem för att han hade glömt en katalog som han skulle ge till farfar, så jag följde med :). Tog inte fika för va så mätt sen maten. Det jag fick va lite gosiga kramar av kusinen som oxå va där, love to her! <3. Tur att jag följde med hihi (a). Hon berättade med om deras resa dom gjort uppe i Stockholm förra veckan. Hon hade åkt så mycket på Gröna Lund och va så söt när hon förklarade hur dom gick hit och dit ^^.


La mig i sängen när mamma och pappa åkte för att skjutsa syrran ner till Hamnfestivalen. Blundade en stund tills jag skulle rigna och prata lite med Sopiha  :)


Händer nu? Sova? Fårse vad som händer ^^. Men säger godnatt i alla fall. Hörs imon, take care! (:

Av Therese - 27 juli 2011 21:27


Ca 2 timmar sedan vi åt kinamat och är fortfarande hur mätt som helst :p. Nu kom pappa hem och fråga om jag skulle med till farmor och farfar på en snabbfika :p. Så nu blir att åka till farmor och farfar :p


Av Therese - 27 juli 2011 16:39


Fint väder det varit idag :D. Eller ja, tills nu då det mulnade på ;/. Har legat ute och solat från kvart över 1 till 4 :). Har allt brännt mig lite i ansiktet :).Syrran joinade mig oxå så jag slapp att vara själv ^^.

Precis kommit ut ur duschen med så har fläckttorkat klart håret nu och funderar på vad som händer nu? Mamma och pappa är nere i stugan. Börjar bli hungrig oxå. Hoppas det blir kinamat som jag ringde om förut och bad om att jag ville ha. Så dom får gääääääääärna komma hem nu!! :)


Haha, ser as sur ut ;)


Vatten behövdes!!

Av Therese - 26 juli 2011 21:39


Har kollat på allsången med mamma nu ikväll :). Det roligaste va ju när man såg alla hysteriska tjejer när Eric Saade kommer in på scenen hahaha. Idag fanns det även tre killar som hade skrivit Eric Saade på magen, tyckte jag va lite roligt haha, dom driver med tjejerna och gör likadant haha ;p.


Suttit i min nya gosiga tröja jag köpte på Cubus i Växjö ^^.


Av Therese - 26 juli 2011 15:43


Jag måste ju bara älska den här låten när det är min mest spelade låt på Spotify andra veckan på rad! :D. Vet inte varför jag älskar den så mycket, men bra är den! :)


  

Klicka på bidlen så länkas den till Spotify :)

Av Therese - 26 juli 2011 15:16


God eftermiddag!


Jobbigt det är på nätterna då man inte kan somna...Hade lika svårt inatt, men nästan ännu svårare att somna, var klarvaken vid halv 4!!!

Låg ju i alla fall och kollade på How I Meet You're Mother och Spin City.

Anyway, gick in i duschen när jag vaknat, skönt :). Åt frukost rätt fort idag med och drog inte ut på det ;p.



Höll ju dock på att sätta i halsen när jag läste tidningen idag!!!!!

Tänkte då -" vafan är det för sjukt värld vi lever i?!?!"

 

Av Therese - 25 juli 2011 23:49


Jag hade visst sett den filmen, kände igen den ^^. Förbanande huvudvärken sitter kvar och trycker lite och är galet seg för det. Kankse lika bra att sova då? Finns inget att göra uppe, eller jo vid halv 1 då How I Meet You're Mother på 6:an. Sitter kanske uppe för de och sedan sover :)


Denna eviga reklam hela tiden....



Men jag säger godnatt nu iaf. Take care! (:

Av Therese - 25 juli 2011 21:13


Jahaja. Då åkte Sophia hem nu :(. Trååååååååååååkigt! Alldeles för kort tid vi fick ses idag, men bättre än inte alls!!! :) <3

Man har ju så mycket att prata om när man inte setts på länge och det skulle varit fint med några timmar till :). Jag ska väl lägga mig i sängen nu och kolla på Johan Falk filmen. Har sett den men kommer inte ihåg den ;o.



 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards